Školske ustanove

Osnovnoškolsko obrazovanje se na području Grada Zagreba provodi u 106 redovnih osnovnih škola, 4 osnovne škole za učenike s teškoćama u razvoju, 4 osnovne umjetničke škole te u 8 privatnih osnovnih škola s pravom javnosti.

Srednjoškolsko obrazovanje se provodi u 64 srednje škole, 14 učeničkih domova, Centru za dopisno obrazovanje "Birotehnika", 4 vjerske srednje škole s pravom javnosti, 18 privatnih srednjih škola s pravom javnosti, 3 ustanove u djelatnosti socijalne skrbi, 5 srednjih glazbenih škola te 2 srednje plesne škole.

Ovo je prilika da gradska uprava testiranjem novog FUPOL alata prikupi mišljenja građana u vezi s potrebama u području objekata za osnovnoškolsko i srednjoškolsko obrazovanje, a naročito u pogledu:
  • kapaciteta školskih objekata
  • gradnje novih, dogradnje i rekonstrukcije postojećih školskih objekata
  • lokacije škola
  • održavanja i opremanja škola
  • gradnje, dogradnje i rekonstrukcije športskih i rekreativnih otvorenih i zatvorenih prostora
  • korištenja otvorenih i zatvorenih školskih prostora.

Što još možemo učiniti?
Doprinesite i Vi poboljšanju i unaprjeđenju školskih ustanova u Gradu Zagrebu!
Želimo čuti Vaše mišljenje, savjet, kritiku i prijedlog!

Mapa za unošenje mišljenja



  • za prikaz mape potrebno je koristiti Google Chrome ili Mozilla Firefox preglednik;
  • prijavite se putem vašeg Facebook ili Twitter korisničkog računa;
  • ako nemate Facebook ili Twitter korisnički račun mišljenje možete dati i kao anonimni korisnik;
  • mišljenje možete dati desnim klikom na dio mape koja prikazuje željenu lokaciju u Gradu.
Da biste ostavili komentar, potrebno se prijaviti putem Google korisničkog računa ili koristiti univerzalni korisnički račun sa sljedećim korisničkim imenom i lozinkom:
Korisničko ime: korisnik110@gmail.com
Lozinka: ko110risnik.

17 comments:

  1. Molimo dajte Vaše cijenjene komentare. Sigurni smo da imate puno toga za reći vezano za školske objekte u Vašim naseljima.

    ReplyDelete
  2. Trebalo bi obnoviti škole u istočnom dijelu grada i razmisliti o gradnji novih u naseljima u koja su doselile mlade obitelji s djecom.

    ReplyDelete
  3. Kvaliteta školovanja je direktno ovisna o odnosu profesor <->učenik, a to je, simptomatićno, uvijek kvalitetnije u ljepšim i bolje opremljenim školama. Stoga, molim da se pod hitno uredi pročelje škole K.Tomislava u Novoj cesti koja svojom depresivnom, raspadajućom fasadom direktno negativno djeluje na psihologiju učenika i profesora.

    ReplyDelete
  4. Mislim da bi škole više trebale biti uključene u rad lokalne zajednice i obrnuto... da u školskim prostorima i dvoranama osim glasovanja za izbore imamo ponuđene i neke druge zanimljive sadržaje.

    ReplyDelete
  5. Trebalo bi opremiti sve škole sa računalima. Informatička pismenost je obaveza 21.s toljeća. Također, svaka škola, odnosno djeca u njoj, zaslužuju kvalitetnu športsku dvoranu.

    ReplyDelete
  6. SANJA KNJAZ, U Novozagrebačkim naseljima Travno i Utrina kapaciteti tih osnovnih škola sasvim zadovoljavaju potrebe djece, čak što više posljednjih se godina rezredne jedinice smanjuju. Prije tridesetak godina bilo je tu razrednjih odjeljenja od a do f, a danas samo a i b. Zbog toga u posljepodnevnim satima škole ostaju neiskorištene.

    ReplyDelete
  7. Najvažnije je napraviti dobar raspored u ulaganja u osnovne škole tako da se izbjegnu slučajevi da u jednom gradskom kvartu školarcima prijeti plafon razreda ili da se razvoze na nastavu na druge lokacije, a u drugom kvartu razmišljaju o nabavci najmodernijih računalnih pomagala. U svim školama postići standard potreban za normalno funkcioniranje nastave, a onda razmišljati o daljnjem podizanju kvalitete. Konkretan primjer - obnoviti školu Stenjevec.

    ReplyDelete
  8. Žalosno je da je OŠ "Pavleka Miškine" na Svetom Duhu nakon 100 godina tek sada došla na red za obnovu. No, kad se već obnavlja bilo bi lijepo razrede opremiti računalima i modernim školskim pomagalima.

    ReplyDelete
  9. SANJA ŽIVKOVIĆ,
    Hrana u školama trebala bi biti kvalitetnija. Mnoge učionice još nemaju klima uređaje, što bi olakšalo rad u ljetnim mjesecima.

    ReplyDelete
  10. U mom naselju (Remete) u posljednje vrijeme glede školskog prostora možemo biti zadovoljni jer je nedavno osnovna škola dograđena tako da zadovoljava potrebe ovdašnjeg stanovništva. Dakako da nije idealno jer imamo čak tri turnusa, ali u odnosu na druge lokacije sasvim je OK. Jedino bi trebalo nešto učiniti po pitanju parkiranja ispred škole, jer katkada vlada opći kaos kada roditelji svoja vozila ostavljaju po cesti i nogostupu. Osim parkinga, školi još nedostaje vanjsko igralište.

    ReplyDelete
  11. Osnovna škola Retkovec vapi za renoviranjem.

    ReplyDelete
  12. bilo bi super kada bi djeca uredila školske vrtove oko škole Ivana Cankara koji su nedovoljno uređeni jer bi ih to razvijalo na kreativan način, a škola bi ljepše izgledala.

    ReplyDelete
  13. Polažemo velike nade u novu školu na Kajzerici koja se gradi!

    ReplyDelete
  14. Waldorfska škola u Zagrebu je odraz entuzijazma nekolicine, da se svjetski poznato alternativno školstvo po Waldorfskom programu događa i u Zagrebu.
    Neprofitna, u vlasništvu Udruge roditelja, čije se članstvo izmjenjuje kako osmaši odlaze, a prvaši dolaze, nije baš uvijek u prvom planu i fokusu Grada, kojem ona služi na čast i ponos.
    Molim Grad, kao roditelj jednog učenika da ravnateljstvu naše škole pomogne bar u sljedećem: sufinanciranje barem 70% kao gradske škole, prijevoz učenika do škole, školsko dvorište samo za djecu, a ne kao javni park u koji svatko može doći kad hoće. Trenutno školsko dvorište kose roditelji, ne Zrinjevac, a škola ga ne smije staviti pod ključ, jer ne dobiva za to suglasnost Grada, pa dolazi bilo tko, i zvan i nepozvan.

    Većina Waldorfskih škola u Europi ne tretira se kao privatna škola (jer to one i nisu), nego kao društveno dobro. U Zagrebu to nije tako. Školarina u Zagrebu, zbog izostanka subvencije Grada, za golo pokriće operativnih troškova i plaće nastavnika (koje nisu više, a ponekad su i niže od kolega u gradskim školama) mora iznositi oko 1200kn po djetetu, dok u susjednoj nam, bogatijoj Sloveniji iznosi ispod 800 kn, zbog subvencioniranja.
    Kao što je Einstein rekao, problemi se ne mogu riješiti metodama zbog kojih su nastali. Vrijeme je za alternativno školstvo. Vrijeme je da ga još jače podržite.

    ReplyDelete
  15. O.Š. Fran Galović i O.Š. Dugave dijele jednu zgradu zbog čega djeca imaju dvosmjenski rad, neusklađen raspored, nedovoljan broj učionica za boravak, manjak prostora za sportske sadržaje. Djeca u borvku imaju garderobu u učionici i zbog toga im nije dopušteno unošenje hrane u učionicu. Djeca nemaju ormariće i svaki dan nose preteške torbe. Svaka inicijativa za ugradnjom ormarića je odbijena, jer je potrebno osigurati ormariće za djecu iz dvije škole, a nema dovoljno prostora. Broj učenika po razredu je 25 do 30 što je puno više od broja djece u susjednim naseljima (npr. Sloboština). Potrebna je izgradnja nove škole sa učionicama opremljenim prema današnjim standardima, sa sportskim objektima i garderobom što prije.

    ReplyDelete
  16. Marijan Kolarić
    Osnovna škola u Dugavama, kako god da se zove ista je kao i kad sam ju ja pohađao, a izašao sam davne 1987. godine. Čak je i sat u predvorju isti, no naravno nije to problem. Problem je dotrajala stolarija, prozori koji ne pružaju niti toplinsku, niti zvučnu izolaciju, derutna sportska dvorana, loša, zastarjela, energetski neučinkovita rasvjeta (T8 cijevi + elektromagnetske prigušnice). U većini učionica nekoliko cijevi ili ne radi ili titra, miješane su cijevi različite teperature boje, plastičnipoklopci su prljavi, a i kad nisu prljavi dosta prigušuju svjetlo. Sve to skupa rezultira katastrofalno lošom rasvjetom učionica.

    ReplyDelete
  17. Osnovna škola u Dugavama izgleda gotovo identično kao i 1981. godine kada je izgrađena - stolarija, garderobni ormarići, wc-i, rasvjeta, dvorana za tjelesni. Sve zastarjelo i neadekvatno za današnje potrebe učenika i nastavnika. Jedina razlika između ovoga danas i onoga prije 34 godine je činjenica da danas prostorije škole koriste dvije osnovne škole, a ne jedna. Škola vapi za obnovom.

    ReplyDelete