Biciklistički promet u gradu Zagrebu

Grad Zagreb kontinuirano provodi i potiče mjere unapređenja biciklističkog prometa. Povećanjem učešća biciklističkog, a smanjivanjem motornog prometa ograničit ćemo izvore zagađenja okoliša i općenito zdravijeg života u našem Gradu.

Najviše se u tom pogledu postiglo izgradnjom i obnovom biciklističkih traka i staza, postavljanjem biciklističkih parkirališta na javnom prostoru, te uvođenjem javnih gradskih bicikala.

Daljnji koraci u smislu unapređenja biciklističkog prometa planiraju se u obliku širenja mreže biciklističkih staza i traka kroz uređenje novih koridora biciklističkog prometa.

Kakve su Vaše potrebe što se tiče infrastrukture, te koje dionice smatrate neophodnim za uređenje?

Želimo čuti Vaše mišljenje, savjet, kritiku i prijedlog!
Doprinesite i Vi kvaliteti gradskih projekata koji će unaprijediti biciklistički promet u Gradu!

Mapa za unošenje mišljenja


  • za prikaz mape potrebno je koristiti Google Chrome ili Mozilla Firefox preglednik;
  • prijavite se putem vašeg Facebook ili Twitter korisničkog računa;
  • ako nemate Facebook ili Twitter korisnički račun mišljenje možete dati i kao anonimni korisnik;
  • mišljenje možete dati desnim klikom na dio mape koja prikazuje lokaciju u Gradu u kojoj želite unapređenje biciklističkog prometa te unosom teksta u otvoreni prozor.
Da biste ostavili komentar, potrebno se prijaviti putem Google korisničkog računa ili koristiti univerzalni korisnički račun sa sljedećim korisničkim imenom i lozinkom:
Korisničko ime: korisnik110@gmail.com
Lozinka: ko110risnik.

2 comments:

  1. Treba osmisliti i urediti biciklističku trasu od okretišta u Dubcu, preko Avenije Dubrava, Maksimirske do Kvaternikovog trga. Gradonačelnik Badić je u predizbornoj euforiji prije dvije godine obećavao da će to napraviti u roku par mjeseci. Znamo da nije, ali me zanima je li to u ikakvom kratkoročnom/srednjoročnom/dugoročnom planu?

    ReplyDelete
  2. Produžiti vrijeme upaljenog zelenog signala za pješake i bicikliste uzduž nove Zagrebačke avenije, i podesti semafore da sami uvijek pale zeleno. Ovako mnogi idu na crveno jer jako
    neprofesionalno podešeno.

    ReplyDelete